Sidevisninger 30 sep 13 - 14 sep 2014

Sidevisninger 30 sep 13 - 14 sep 2014

onsdag den 30. juli 2014

Negle med blonder :)

 
For en uges tid siden lavede jeg disse fine negle. Jeg har brugt noget blonde tape jeg købte på ebay, jeg fik en hel pakke med forskellige blonder og farver. Så nu skulle de prøves. Desværre gik der kun 2 dage så knækkede mine negle. Det er rigtig svært for mig at få lange negle, da kemoen gør at mine negle er tynde og flosser.. Men de var flotte så længe det varede.
 
Husk at deltage i min give away, her. 
 
 
 
 




7 kommentarer:

  1. De blev meget flotte og passer lige til sommertøjet:-)
    Mor

    SvarSlet
  2. Virkelig god idé at lave blonder og perler på neglene, det ser så smukt ud:-)

    SvarSlet
  3. So very cute and just my type:-D

    Lorry

    SvarSlet
  4. Peter Strandberg1. aug. 2014 kl. 08.35

    Hvor er de elegante dine smukke negle.
    Peter

    SvarSlet
  5. Mange tak :) Ja de var rigtig fine, jeg skal prøve noget mere med de blonder :)

    SvarSlet